دِ نـَـه دِ
 
kHale So0o0osKe
چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, :: 2:49 ::  نويسنده : NASI

                                 

ــ طرف مداركشو داده واسه ترجمه كه اقدام كنه واسه خارج.!.!.! بعد اومده خونه ما ميگم چايى ميخورى يا شربت؟؟؟ ميگه قهوه اسپرسو اگه دارى بيار !!!!!!!!!!!! تو دلم گفتم :دِ نـَـه دِ هفته پيش كه خاكشيرو با كاسه سر ميكشيدى يادت نيست؟؟                                                      

                                                         

ــ دارم میرم آنتالیا دوست دخترم میگه میشه عزیزم منم ببری ؟میگم د نـَـــــــه د مگه ادم با کباب میره تو چلو کبابی......

                                                         

ــ لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمی کنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!

د نــه د ، یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده

                                                          

ــ نشستیم همه داریم فیلم می بینیم، به رفیقم می گم یکم تلویزیونو بچرخون ؛

میگه سمت شما؟

 د نــه د... بچرخون سمت قبله، باشد که مقبول درگاه احدیت قرار بگیره…

                                      

ــ رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟ د نــــه د اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم

 

                                                         

ــ یک شب رفته بودم خونه خالم ، اومده میگه چیزی لازم نداری؟ میگم نه ولی ای کاش مسواکم هم آورده بودم. برگشته میگه دِ نـَـه دِ خاله جون این که ناراحتی نداره ما این جا یک مسواک داریم مخصوص مهمون الان بهت میدم باهاش بزن !!!



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت19:07---29 تير 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به همه دوستای گل و خوجملم ممنون که واسه گذروندن وقتتون وبلاگ منو انتخاب کردین مطالبم اینجا قاتی پاتیه...از همه چی هست.شما هم اگه مطلبی از چیزه خاصی خواستید نظر بدید و بهم بگید...حتما میذارم اهااا راستی نظر دادن هم فراموش نشه پلیییزززززز... خاله سووکسی
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: